25 Kasım 2014 Salı

evlilik:sorun+çözüm=mutluluk

Evli olanlar bilirler,ne kadar çetin bir yolculuk olduğunu.Annem hep der ki;"yavrum evlilik bir küp gibidir üstü sirke,altı baldır.Yıllar geçtikçe kavgalar dövüşler yerini huzura bırakır."Ne de doğru söylerlermiş büyüklerimiz,zaten zaman hızla akıp geçiyor insan pişman da oluyor hani,neden bi an sinir patlaması yaşadım ki?Neden dilime sahip çıkmadım ve karşımdakini isteyerek kırdım?Tamam hiçbir şey tek taraflı olamaz,ben de deli değildim durduk yere bağırayım çağırayım,illa ki tahrik olmuşumdur,illa ki beni sinire sevk eden bi şeyler olmuştur.Ama şimdi geriye dönüp baktığımda,çok yanlış yaptığımı  geç olsada idrak etmiş bulunmaktayım.Artık dilime ve nefsime hakim olabiliyorum.Sabredib eşimin sinirleri yatışana kadar bekliyorum,her ne kadar ben de sinirli olsam da.Herkeslere tavsiyemdir sinirlerinize hakim olun.İnanın sükut etmek kadar insanı yüceltici birşey daha olamaz.Bir de sinirlere neler iyi gelir bi göz atalım ör:eşiniz çok mu sinirli,çayını demlerken içine bir tutam kuru papatya ve yarım tarçın kabuğu ekleyip demlemeye bırakın,bu onu rahatlatacaktır.Eşiniz işten geldiğin de güler yüz göstermenizde çok etkili olacaktır.O gelmeye yakın giyinin süslenip,püslenin parfüm sıkıp hoşgeldin canyoldaşım dediğiniz de yüzünde ki ifadeye siz de şaşıracaksınız anacım.Haaaa bu arada eşiyle problemleri olan bana yazabilir,elimden geldiğince yardım ederim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder